Job 39 van 42


Report this listing

Solliciteren



Medewerker commerciële binnendienst


Functie

Zaventem | Variatie | Nederlands en Frans | familiale omgeving | Interim optie vast | 1102246

Over de organisatie

Je komt terecht in een kleine kmo uit Zaventem die deel uitmaakt van een internationaal bedrijf. Er heerst een zeer informele sfeer en het management is heel aanspreekbaar. Elk jaar wordt er een kick-off meeting georganiseerd waarbij werknemers in de watten worden gelegd.



Jouw nieuwe functie

Als commercieel binnendienst medewerker vervul je een sleutelrol in het bedrijf. Je bent niet alleen het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, maar ook een organisatorisch talent dat zorgt voor een vlekkeloze ontvangst. Telefonisch onthaal, het regelen van lunches, catering en andere praktische zaken behoren tot jouw takenpakket.

Maar dat is nog niet alles. Je bent een operationele duizendpoot. Bestellingen invoeren, facturatie opvolgen, en ondersteuning bieden aan zowel de binnen- als buitendienst en het management.

En dan is er nog het kantoor zelf. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Facilitaire zaken? Check! Je regelt de inkoop van kantoorartikelen en andere benodigdheden. Kantoormachines en telefonie? Die houd je in topconditie.

Verder coördineer je de algemene agenda en houdt de vinger aan de pols bij de buitendienst. Omzetcijfers en rapportages in het CRM-systeem? Je denkt niet alleen uitvoerend, maar ook strategisch. Je optimaliseert processen en doet voorstellen aan het management om de werking nog efficiënter te maken.















Jouw profiel

Jouw profiel

Voor deze job als customer service is Hays op zoek naar een kandidaat die vlot kan communiceren in het Nederlands en Frans. Je hebt een eerste relevante werkervaring met orderverwerking achter de rug zoals customer service of sales support. Je werkt nauwkeurig en gestructureerd, maar hebt ook graag contacten met klanten. Daarnaast heb je ook een goede kennis Excel. Kennis van SAP is een groot pluspunt!

  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden

Onze klant uit Zaventem biedt jou op korte termijn een interimcontract aan met een aantrekkelijke verloning. Na een positieve interimperiode ontvang je een vast contract waardoor je ook recht hebt op een groeps- en hospitalisatieverzekering én een onkostenvergoeding. Je werkt 38u/week en steeds van 8u30-17u.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht